1 maj .


hemma igen efter en kanonvecka i turkiet! :D
var verkligen hur bra som helst!
massa sol och bad och det gillar vi :)
har varit riktigt roligt trots att johanna mobbar mig för min finfina engelska,
och att min otroligt snälla familj höll på att glömma mig i turkiet, haha
vi hade checkat ut igårnatt och så satt vi i några fotöljer i lobbyn,
där jag somnade, och då tänkte jag väl att dom skulle väcka mig när vi skulle dra.
men det glömde dom bort, fråga mig inte hur, men glömde mig det gjorde dom.
men som tur var kom det en tjej som jobbade på bussen och väckte mig,
och frågade om jag inte skulle med någon buss jag med.
förvirrad som jag var då jag blev väckt av en helt främmande tjej,
och upptäcker att hela min familj dragit så sprang jag mot bussen,
där jag möter mamma som kommit på att jag inte var med,
så jag hann med bussen och fick följa med hem till sverige jag med :D
så ungefär fjorton timmar efter att vi satt oss på bussen från hotellet,
var vi hemma i gullgård igen, riktigt skönt faktiskt :)
vad brukar man säga, borta bra men hemma bäst :)
har inte lagt in några kort ännu på datan men det kommer de med.
nu ska jag gå och titta på körslaget och vänta på tom som kommer så småningom, efterlängtat må jag säga! :)
imorgon så väntar vägstädning med laget, wiho !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0