Don't tell me it's not worth fighting for, I can't help it, there's nothing I want more .

gaah ! jag försöker träna på företagsekonomin tills i morgon,
men nettovinst, försäljningsintäkter, påläggsprocent,
och allt vad det innebär fattar jag ingenting utav!
dessutom är jag halvt sjuk igen också,
och antagligen inte kommer kunna vara med på matchen i morgon,
om det inte sker ett mirakel de vill säga, toppen!
men nu måste jag fortsätta försöka lära mig massa intressanta saker som om ett handelsbolag har krav på kooperativ verksamhet,
vilket dom faktiskt inte har om ni ville veta ;)


för varje dag blir det sämre och sämre,
det går inte att låta bli att se det längre.
jag tänker försöka, vad ni än säger,
för det är mitt liv och det är mitt val.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0