Take me higher, I'll hold you as we're shooting through the atmosphere, around us everything disappears .


dagen började bra med en jesper som var tillbaka :D
matte första timmen och efter att jag blivit kidnappad,
så var vi väldans flitiga och jobbade med pytagoras sats!
sedan var det företagsekonomi, ännu mera räkna.
hade halvt svultit ihjäl innan vi äntligen fick lunch,
började äta den första biffen som var helt rosa i mitten,
jaha tänkte jag, jag äter väl den andra då,
men ångrade mig snabbt när jag satte gaffeln i den,
och det var mer rått köttfärs än biff, mums!
så jag åt hårdbröd eftersom det är bra för tarmarna ;) haha.
jag och jeppe hängde som vanligt på biblan och läste tjejtidningar :)
kom försent till tyskan vilken jag fick höra inte bara en gång!
men det gjorde inte så mycket eftersom vi hade prat med läraren,
och jag fick mvg på provet och skulle troligast få det i betyget också :D
det är inte helt fel vill jag lova !
åkte hem och struntade i ped. led. eftersom vi bara hade skridskor,
och jag har häcken full med läxor.
så sen har jag suttit med svenskan i princip sedan jag kom hem,
och tack vare min mamma så är det bara renskriva kvar :)
nu väntar jag mest bara på att tiden ska gå,
så jag får åka iväg på träning och slippa tänka för ett tag.
sedan hoppas jag på att jag får träffa tom ikväll, känns som en evighet sedan nu !


You're simply the best, better than all the rest,
Better than anyone, anyone I've ever met.
I'm stuck on your heart, I hang on every word you say,
Tear us apart no, no, baby, I would rather be dead .

11 månader, jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0