And when I'm down, You're there pushing me to the top, You're always there giving me all you've got .


äntligen är engelskan klar och ivägskickad! :)
sen hur bra den blev det är en annan sak,
klar är den i alla fall, just nu är det huvudsaken.
efter att bara ha gjort absolut ingenting idag,
så kunde jag bara inte ligga still i soffan nå mera,
så jag kom på den lysande idén att jag skulle städa garderoben.
den som man hänger kläder i, eller rättare sagt den man ska kunna hänga kläder i. jag rev ut precis allt, och ingen hade kunnat ana hur mycket rat som fanns där !
när jag rivit ut allt och påbörjat sortera så tappade jag orken totalt,
toppen, så där satt jag med hela rummet fyllt med saker och funderade på vart jag skulle börja, men då ropade pappa för vi skulle äta.
så efter att jag till slut lyckats fått ner lite mat så fortsatte jag städandet,
resten det får bli ett senare beskymmer,
för nu ska jag sätta mig och titta på tv och äta halstabletter, lovely :)

ingen träning för mig ikväll, nu är jag less på att vara sjuk.
var tvungen att säga nej till matchen i morgon också,
jag hade velat spela, speciellt efter matchen i söndags.



nu eller aldrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0