It's a beautiful day, Don't let it get away, It's a beautiful day .


kom hem för bara en liten stund sedan,
efter att ha varit på angling i finvädret :)
så nu sitter jag här och äter godis och är på toppenhumör!
för kvällen igår var riktigt lyckad må jag säga,
åkte till hannah och efter en stund kom tom, walle och robert,
så vi spelade lite kort och kollade på lets dance :)
sedan for grabbsen igen och jag och hannah pratade en massa,
oh vad jag har saknat dom tiderna ska ni veta !
men nu ska det bli ändring på det, för nu har vi massa planer,
och det är massa bra planer så nu kan vi inte ha annat än kul :D
åkte hem vid elva då jag var helt slut,
haha, jag tror jag börjar bli gammal ;)
när jag kom hem blev det sängen direkt, ensam.
kom fram till att jag inte sovit själv en enda natt på över två veckor,
men somnade på en gång så det gjorde inte så mycket.

för kvällen har jag och bea lite planer som jag hoppas blir bra! :)
skulle vara asmys i sånna fall.
i morgon så har vi första matchen, aspepp ! :D



Längtar som en tok till sommaren ! :D







Kommentarer
Postat av: hannah

astrevligt, och planerna är magnifika :D<3

2010-03-20 @ 18:33:42
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0