i know you want me, you know i want cha .


gårdagen var riktigt bra ! :)
klev upp vid sex och packade och så,
innan jag och tom åt frukost tillsammans :),
det händer inte ofta på vardagarna, eller rättare sagt aldrig.
han gick till bussen och ida kom hit,
så bar det av till ånge och sedan vidare mot vemdalen.
efter att jag och jesper dansat för att göra av med lite energi,
och sjungit väldigt vackert så var vi framme :)
åkte skidor hela dagen, toppen ! :D
blev ännu mera fin sång på vägen hem,
och hann med att sova en stund med,
vilket jag hade kunnat få ångra men klarade mig med ett nödrop,
och slapp undan målningen.
i ånge klev allt folk av, så det var jag och två killar till kvar,
och såklart busschaffisen som blev min kompis ;) haha
eftersom jag åkte själv med honom från erikslund till torpshammar.
han var snäll och skjutsade mig till konsum,
var där kvart i sex, så tog mitt pick och pack och gick ner till hallen,
bytte om för att sedan ha fysträning klockan sex.
var helt död efter dagen och mina vader dödade mig ännu mera!
åkte hem och tittade på tv med johanna och tom :)

imorse var det till att kliva upp vid sex igen,
eftersom jag och jesper var så duktiga och åkte på öppen skola,
och jobbade matte en timme innan skolan började, de ni ! :D
så insåg vi när vi jobbat en timma,
att första lektionen var matte -.- jippi!
slutade vid två idag eftersom det inte var något ped.led.
åkte med mamma hem och satte mig här för att göra engelskan.
och nu hade jag bestämt mig, men så uppstog det ett litet problem,
vi hade ingen färg i skrivarn så måste skjuta på det, otur ;)
men har hittat en artikel i alla fall, ett steg framåt.
fast nu kom jag på att jag kan ju skriva den på datorn,
hm, då har jag inget att skylla på längre.
aja, ikväll blir det fotbollsträning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0