Vad vore jag, Utan dina andetag .


igår så gjorde jag absolut ingenting tills jag följde med mamma ut i finvädret och gick ut och gick. hann bara hem och byta om för att åka på fotbollsträning,
första grusträningen för iår ! :D
dock gick det ungefär superduperdåligt, så redan då var jag trött och less.
åkte hem och såg på svenska hollywoodfruar med matilda,
duschade och åkte till Tom :)
vi tittade lite på tv och gick faktiskt och la oss i tid för en gångs skull.
men vad spelade det för roll, i en timme väckte tom mig var och varannan minut för att jag drömde, var skapligt less på allt vid det här laget.
men tom fick mig att må lite bättre efter en timmes prat,
eller rättare sagt jag pratade och han lyssnade och torkade mina tårar.
och för alla som inte vet det är han väldens bästaste Tom ! :) ♥

men nu är det slut på lovet, ny vecka, nya tag !
i morse så vaknade jag när tom klev upp och kunde inte somna om,
men självklart hann jag göra det precis innan min klocka ringde.
klev upp och gjorde mig iordning och åt frukost,
innan jag traskade iväg till bussen.
på bussen fick jag sällskap av jesper, inte fel de inte :)
skolan idag har faktiskt gått riktigt fort !
fick sluta en timme tidigare också vilken inte gjorde saken sämre.
kom hem och hade tänkt att jag skulle ut och springa.
men istället så åt jag middag med de andra,
för efter det så skulle johanna klippa mig.
nu kommer bea att mobba mig för detta,
men bea jag har klippt av mig håret ! :D haha
jag som svor på att den här gången ska jag inte göra det,
jag ska spara ut det, men så blev det inte den här gången heller ;)
så först så klippte jag av en bit, för att sedan sluta såhär,
vilket innenbär att jag inte har längre hår än till axlarna :)
men jag är nöjd faktiskt, mycket fräschare och tjockare !
nu ska jag göra ett hundrade försök till att göra engelskareferatet,
för nu måste det göras ! men jag vet att det inte kommer bli av idag heller.
sedan får jag se om jag kanske tar en springtur ändå,
men vet inte om mina vader pallar.
kanske vilar och laddar inför vemdalen i morgon istället ! :D





Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hahaha det var verkligen min första tanke , "hon som absolut skulle spara långt hår den här gången" Men det blev säkert superbra darling :)) Längtar tills jag får se det! <33

2010-03-15 @ 19:15:58
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0