if i could turn back time, if i could find a way .


sista kvällen i husvagnen detta sportlov,
och jag har nyss varit duktig och vart ute och sprungit :)
men det behövdes faktiskt !
veckan har bara flygit iväg! men vi har hunnit med rätt mycket.
duktig som jag är har jag även lyckas förstört en och en halv månads linser under tiden som vi varit här, haha.
men det började med att jag råkat tappa den vänstra linsen i lördags,
så på söndagsmorgonen var den söndertorkad,
det var en månads linser det. så hela söndagen var jag utan,
för jag hade såklart inte varit så smart att ta med extra eller glasögonen,
och det resulterade i att jag hade ont i huvudet hela dagen.
så i måndags kom eva vikholm upp och tog då med sig nya linser,
det sista paret som jag hade och var två veckorslinser.
och när jag ska ta ur dom på kvällen så har jag inte plats för den gamla högra linsen, så jag sa till mamma att jag slänger den hära nu, för jag har ju ändå ingen användning för den. men hon tyckte att jag borde spara de utifall att det skulle hända något med de nya.
men jag menar hur stora är oddsen att jag ska förstöra ännu en till lins,
och dessutom just den högra så jag slängde den.
men när jag och emma var och duschade efter våran springtur i tisdags,
så kände jag hur linsen skavde och var rädd att jag skulle tappa den i duschen,
men jag lyckades hålla kvar den i ögat och går in på toan när jag duschat klart.
då har linsen vikit sig och när jag tar ut den och är på väg att gå hem,
gissa vad som händer, jo linsen går av,
och inte nog med det så är det den högra linsen, bra rebecka!
men trots detta har veckan varit bra,
och det bästa av allt var att världens bästa tom kom upp igår :D
fast nu längtar jag ändå hem lite, så ska bli skönt att komma hem i morgon :)
men nu ska jag försöka göra lite på min engelskauppgift,
som var skälet till att jag satte mig här från början.
men hur lätt är det att skriva ett referat på engelska när jag inte fattar ett skit av artikeln som jag ska skriva om, hm jag skulle ha lagt ner mer tid på att lära mig engelska !



jag tänker tillbaka och kan inte undvika den stora skillanden,
hur kunde jag släppa taget, hur kunde jag låta det bli såhär.
det spelar ingen roll vad ni säger så mår jag ändå dåligt av det,
det är mitt liv och det är jag som måste leva med det.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0