Some people wait a lifetime, For a moment like this .


imorse så började dagen med tyskaprov,
men tror faktiskt att det gick bättre än väntat :)
sen hade vi matte och efter det lunch,
då vi först fick stå coh vänta på maten som tog slut i tio min,
sen så fick vi mjölk med makaroner,
japp här får vi inte makaroner med mjölk utan tvärtom.
vi jobbade lite med historian på lunchen, duktiga som vi är!
sen hade vi engelska och efter det ped.led ända till fyra,
men det var faktiskt roligt när vi fick hålla lektionen själva :)
och om jag får säga det själv var jag och ida riktigt duktiga,
när vi visade utan att få säga något,
hur en liten pojke vaknar på julafton av att tomten avlivar rudolf ;)
kom hem vid kvart i fem då jag åt,
och sen har jag gjort klart matten och engelskan,
och har läst lite på idrotten eftersom vi har prov i morgon.
men jag har fortfarande en hel hög med saker som måste göras,
men det får vänta till lite senare, för först så tänker jag ut och springa!
det är välbehövligt och efterlängtat om jag ska vara ärlig.
resten av kvällen blir jag hemma, vilket matilda tyckte var en bra idé,
eftersom det var så länge sedan jag sov hemma nu tyckte hon,
fast jag sov hemma i lördags men det hade hon glömt bort :)
och om jag har tur så kommer även tom hit efter sin träning :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0