Hold your head up high, And this pain will die .


detta är lättare sagt än gjort,
men jag måste göra det här nu,
eller snarare jag måste sluta med det.
jag vet att folk tycker att jag är fjantig,
speciellt tom vet jag tycker det.
men han vet även hur mycket det betyder för mig,
och därför bryr han sig, fast hans åsikt inte är desamma som min.
det är därför jag älskar honom så himla mycket!
men detta problem kommer inte att lösa sig själv,
och jag försöker det gör jag, men det räcker inte.


I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately,
I'm tired of looking ‘round rooms wondering what I gotta do,
Or who I'm supposed to be.
I don't want to be anything other than me .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0