The Way You Make Me Feel, You Really Turn Me On. You Knock Me Off Of My Feet, My Lonely Days Are Gone .

kvart över sex ringde klockan igår,
klev upp och gjorde mig iordning och blev hämtad av göran kvart i sju.
åkte på samling i torpshammar och sedan vidare mot stan.
vi förlorade matchen med 2-0 men var ändå riktigt roligt att spela :)
trots att jag numer har blånaglar på båda mina stortår igen,
men det var det värt!
kom hem och packade upp och efter att pappa fått plåstrat om min blödande tå så gjorde jag mig iordning och åkte till tom :)
pea kom och hämtade mig strax innan sex och for hem hit,
där vi hade tjejmiddag för att fira johanna och emma :)
när tjejerna åkte hem efter en lyckad kväll,
så var både jag och mina tår döda, så blev sängen direkt ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0