se det från den ljusa sidan .


idag har dagen gått riktigt fort,
och det mesta känns lätt, jag är helt enkelt oövervinnelig!
okej kanske inte riktigt men jag är på toppen humör,
det är inte heller så fel kan jag lova :)
i morse så klev jag upp i tid till skillnad från igår,
så att jag skulle hinna träna på idrottsprovet,
som jag insåg igårkväll att jag inte kunde när tom förhörde mig.
åkte iväg på skolan och första timmen var företagsekonomi,
och tiden bara flög iväg ! sedan hade vi engelska,
men eftersom barbro inte var där så jobbade vi med historian istället.
sedan hade vi bara samhälle kvar efter lunch,
då vi skulle ha gjort idrottsprovet eftersom vi inte är där på torsdag,
men tror du att vi hade något prov, nej.
alltså hade jag klivit upp helt i onödan i morse!
men större beskymmer har jag ju haft så det gjorde inte så mycket.
slutade vid två så kom hem tidigt idag,
så har nu läst lite på svenskan och insett att jag måste gör mkt imorgon,
men det är morgondagens beskymmer,
för i kväll så ska jag på fysträning i torpshammar,
som jag är superladdad för ! är verkligen pepp på att träna nu :D
beachen 2010 you know !




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej med, vi måste hitta på något snart :)<3

2010-03-03 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0