oh happy day .


Nu är det ätligen sportlov !
hade tänkt stanna hemma ikväll, tagit bussen till stan i morgon,
och sedan åkt med johanna därifrån.
men nu vet jag inte längre hur det blir,
kanske tar och följer med mamma och pappa till hassela tonight.
det är inte helt fel det heller, men en dag till utan tom!
det är enda anledningen till att jag inte vill åka,
annars så är jag peppad till tusen, har verkligen sett farm emot detta! :D
och i morgon så kommer både emma och johanna,
och då blir det hotellet för fulla muggar :D:D
kan det bli annat är kanon!? :)
men nu ska jag äta, see yaa :)



Kommentarer
Postat av: emmaa

det kommer bli toppen! :)<3

2010-03-06 @ 13:42:22
URL: http://emmam94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0