Don't hold on to the past, Well that's too much to ask .


träning igår var faktiskt riktigt rolig :)
äntligen träna med bea igen, har saknat dom tiderna!
mina vader var till och med bra, eller ja första halvtimmen i alla fall.
men det är en förbättring så :)
tom kom och hämtade mig efter och följde med hit :)

i morse så stog klockan på tjugo i sex,
bättre kan ju dagen börja.
men gjorde mig iordnig och begav mig till skolan,
där vi hade två och en halv timme svenska,
men fick göra roliga saker så tiden gick fort.
sedan idrott, redskapsträning! haha
från början gick det bra, men sen blev det svårare,
så efter att jag gjort minst 20 försök så gav jag upp !
det är inget jag ska satsa på det där kan jag lova,
men roligt var det för det :)
slutade efter idrotten så åkte med mamma hem.
men nu måste jag ta tag i matten och idrotten,
för har prov i båda i morgon och kan inget av dom.
just nu är skolan mitt liv, för är jag inte där,
så sitter jag hemma och pluggar.
men efter att jag gjort detta så ska jag vara med Tom,
dagens höjdpunkt ! :D


du har så kul som du gör det . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0