borta bra men hemma bäst .


igår så klev vi upp vid åtta för att åka skidor vid nio,
då backen öppnade, och där var vi vid nio, i finvädret :)
men backen var en besvikelse, stenhård,
så det var inte alls så kul att åka som vi tänkt oss.
men några åk blev det och lite solning innan vi åkte tillbaka till husvagnen igen, där packade jag och johanna allt som vi skulle ha med hem.
eller jag packade allt, johanna glömde det mesta,
hon hade helt enkelt gjort det bra som fått med sig själv hem ;)
när vi packat in allt i bilen så åkte vi upp till backen,
och grillade med folket innan det blev hemfärd :)
vi åkte och åkte och åkte men kändes som om vi inte kom någon vart.
men till slut var vi hemma och det är alltid lika skönt,
att ha så mycket utrymme efter att man varit i husvagnen !
vi packade upp lite och duschade och så,
sen gjorde vi negerbollssmet och spelade kort tills tom kom :)
vi spelade lite mera kort och sen lagade jag och tom mat och johanna åkte.
vi åt och sedan åkte vi till fränsta och hyrde film,
och senare så kom bea, jeppe, maxen, robert och viktor hit,
så vi kollade på film och så. skönt att vara hemma igen!
tom skjutsade hem jeppe och maxen så jag diskade och så under tiden,
såg även slutet på bröllopsduellen med tom :)

i morse så vaknade jag strax efter nio,
kunde inte sova längre, men låg kvar till tjugo i tio eller nått sånt.
satt här vid datorn ett tag innan jag väckte tom.
så åt vi frukost och spelade lite kort, och nu har han nyss åkt hem.
nu har jag precis målat naglarna,
och funderar på att gå ut och sätta mig i solen ett tag,
för sedan så ska jag ta och lång springtur ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0