23 juni .


början på det här sommarlovet har det inte hänt mycket spännande saker,
har mest tränat eller spelat match.
inte för att det är helt fel, men börjar känna mig sliten!
så därför tror jag att det inte blir någon träning för mig ikväll,
eftersom jag de senaste tio dagarna har haft match fem av dom,
och tränat eller sprungit tre. så blir nog vila ikväll,
och en springtur på egen hand i morgon :)
i alla fall så började jag städa lite förut eftersom jag ändå inte har så mycket för mig på dagarna, men kom inte så långt, utan fastnade vid tvn,
för att sedan lägga mig här i solen, i hopp om att bli lite brunare!
vilket inte är det lättaste denna sommar.
ska väl äta om ett tag och sedan återstår att se vad som händer ikväll,
vill hitta på något och träffa folk i väntan på att tom kommer hem senare från göteborg! japp, han följde med dit för att provköra en fyrhjuling åt en kompis,
för att sedan åka hem igen, snäll som han är! :)


det är nu jag har chansen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0