14 juni .


Efter en intensiv men bra helg med student, skolavslutning,
studentfest och match så känns det bra med sommarlov! :)
tänkte sova länge imorse, men vid elva ringde mamma och väckte mig,
och när jag ändå var vaken klev jag upp med tom då han skulle iväg och skjutsa erica. när vi till slut hittat dit hon skulle,
så åkte vi hem hit och åt frukost och spelade lite kort :)
sedan hade jag tänkt åka till morfar och putsa fönster,
men var inte allt för pepp på det,
så sparar det nöjet till en annan dag :)
alltså blir jag bara hemma och slöar hela dagen,
tills det blir dags för match igen, inte helt fel!
trots att vi förlorade mot sund igår med div 3,
så tyckte jag att det var roligt att spela,
mycket roligare än vad det varit på länge.
har haft alldeles för mycket så fotbollen har mest blivit ett måste,
men nu när det är sommarlov är det annat :)
så när martin frågade om jag ville spela i div 4 idag, så tackade jag inte nej :)


ett litet steg åt rätt riktning,
nu ska inget få förstöra det här .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0