I'm stuck on your heart, I hang on every word you say, Tear us apart no, no, baby, I would rather be dead .

SOMMARLOV :D
hur skönt som helst!
trots att jag inte riktigt har den där sommarkänslan ännu,
men det kommer kanske i morgon då jag kan sova på en vardag! :)

nu ska jag snart ut och springa en sväng, i regnet!
har varit pepp hela dagen på en springtur men nu lockar soffan mera.
men har jag bestämt mig så har jag, alltså blir det till att springa :)
och sedan blir det en lång varm dusch, målning av naglarna och senare mys med Tom och njuta av mitt sommarlov! :)


jag tänker en sak men gör en annan,
hela tiden, om och om igen.
och det är de som är problemet.
ny dag, nya tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0