8 juni .

lite seg och onödig dag!
åkte upp till ånge för att kolla på en brännbollsmatch,
missa bussen hem för att sedan sitta där och vänta i tre timmar!
men jespers spel räddade min väntan, haha.
man blev helt beroende av det, insane!
åkte tåget hem och blev hämtad av morfar,
som skjutsade hem oss alla.
hann bara hem och byta kläder och försökte äta lite,
trots att matlusten var som bortblåst.
sen kom morfar farandes igen och så bar det av till fränsta,
för att spela in låten. men tror inte att det blev någon höjdare direkt!
kom hem och lagade mat som jag faktiskt åt,
och nu sitter jag här ombytt och klar för fotbollsträning och väskan packad för en natt i rombäck med tindra och tom, inte helt fel vill jag lova! :)
trots att det regnar ute och jag fryser som en gris,
så är jag pepp på att träna, mest för att jag vill springa bort lite av allt onyttigt som jag vräkte i mig igår, men också av andra anledningar :)

och i morgon gott folk har jag min sista skoldag i ettan, inte illa!
skönt som tusan att ha sommarlov, och att ett år är gjort nu,
men jag kommer sakna mina classmates!
men eftersom ida jämt tjatar på mig att se saker positivt,
så blir det ju desto roligare att träffa dem igen sedan :)


Kommentarer
Postat av: Snigel

Blev så glad o trodde du skulle komma o våldgästa mig här i Rombäck inatt! innan jag läste vidare o såg att du skulle sova hos tom... buhu :( <3

2010-06-08 @ 18:38:56
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0