28 juli .

tröttare än någonsin i morse då klockan ringde,
det enda som fick mig att kliva upp,
det var tanken på att det inte var många dagar kvar nu!
lånade ericas cykel till jobbet med tjockväskan.
väl där gick allt segt, till och med rasten!
så var skönt då vi fick sluta tidigare idag igen :)
cyklade hem, duschade och slog in beas presenter,
innan självaste bea kom hit :D
efter att fått tag på ägg från grannen så bakade vi cupcakes,
något jag aldrig gjort förut, men blev riktigt lyckat!
vilket gjorde att åt en sån istället för middag, nyttiga tjejor!
vi tog även fram fotbollen och jonglerade,
och som alltid var vi bäst!
i alla fall så bra att vi höll på dö av värme även när vi stog i bikini,
så åkte ner till badstranden för att fortsätta med bollen där,
innan det blev ett kvällsdopp :D
åkte hem och vid åtta blev vi till slut hungriga igen,
så gjorde lite mat innan bea bar sig av hemåt.
en riktigt bra sommarkväll ! det är såhär en sommar ska vara :)
jag älskar dig ! ♥

fick även veta att matchen på söndag är kl sex istället för två,
så har precis kollat upp tider för bussar.
så på fredag efter jobbet så tar jag bussen först till sundsvall,
och sedan vidare till hudik där familjen och saari är :)
blir en minisemester iår för min del, men bättre än ingenting!
så nu är jag på toppenhumör efter dagen och planerna inför helgen,
och väntar på tom nu som kommer hit snart, kan det bli bättre? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0