26 juli .

bara fyra dagar kvar på ålsta, skönt!
är less nu efter en seg dag.
började med en blöt cykeltur dit,
och sedan en lång dag utan något vettigt att göra,
så var skönt då vi slutade vid halv ett,
då jag fick mig en till blöt cykeltur !
kom hem till tom som precis hade vaknat,
hoppade in i duschen och när jag var klar,
så hade även erica som också sov här inatt vaknat :)
hann bara klä på mig innan jonathan kom :)
vi fikade lite och så innan dom for allihopa.
sedan dess har jag varit all alone eftersom resten av min familj for iväg på semester medans jag var på jobbet :)
har faktiskt börjat städa där uppe och sakta men säkert går det framåt. så nu är mitt rum fint, och har packat in alla mina kläder i johannas rum :)
insåg även att jag måste köpa massvis med nya kläder eftersom jag slängde nästan hälften av alla jag ägde !

nu har jag tittat på film och diskat,
så nu väntar jag på tom som kommer efter sin träning :)
då blir det lite roligare, för efter ett tag är det inte så kul att vara helt själv hemma, så det kommer bli en lång vecka, speciellt om det fortsätter att regna!


jag är inte ett dugg pepp på idén längre,
så jag tänker göra det på mitt sätt.
men jag har bestämt mig, så klara det de ska jag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0