because when the sun shines, we'll shine together, told you i'll be here forever .

trött som en get som vanligt i morse,
men jag vet, jag har bara mig själv att skylla!
kom i alla fall upp och fikade innan jag tog cykeln till jobbet,
var faktiskt skönt när jag väl kom iväg :)
seg dag på jobbet där vi inte har så mycket att göra,
och om vi inte har mycket att göra nu,
vad ska vi då göra sista veckan? :o
men stigan hittar säkert på något roligt ;)
fick sluta lite tidigare, eller rättare sagt vi bestämde att vi fick det,
så vi hoppade på cyklarna men hann bara upp till vägen innan vi mötte stig, avslöjad! haha
men han tyckte att det var en bra idé han med :)
när jag kom hem hade tom nyss klivit upp,
så vi gjorde iordning mat som vi åt på altanen, mys :)

nu har jag städat lite , duschat, packat grejor tills imorgon,
lekt doktor och tagit bort glas från pappas fot,
och kollat på gamla kort med honom sen han var liten :)
så ska jag snart ta en övningskörningstur till rombäck,
får väl se hur det går. sist tyckte jag själv att det gick bra,
men mamma trodde vi skulle dö på järnvägen ! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0