'cause when i close my eyes and drift away, i think of you and everything's okay .

imorse var jag ändå rätt pigg,
eller ja så pigg man kan vara klockan sju på morgonen.
fikade och tog cykeln till jobbet, börjar faktiskt bli en skön vana!
väl där gick faktiskt dagen fort, så vid ett bar det av hemåt igen.
åt en macka och duschade av mig allt gräs efter trimningen,
för att sedan bege mig till standen med tom och familjen :)
när vi kom hem så spelade jag och tom kubb mot småttingarna,
innan han och pappa försökte sig på att laga min moped,
som inte riktigt vill ! måste ha den nästa vecka då jag är själv hemma.
åt och började sedan röja lite på övervåningen, välbehövligt!
kom inte så långt innan jag och mamma tog en tur med bilen till fränsta,
gick sämst att köra, så nu vet de flesta i fränsta att jag kan inte köra bil!
haha men övning ger färdighet.
kom hem och bytte om för en springtur,
eftersom den aldrig blev av igår då jag var alldeles för trött.
trodde jag skulle avlida av värmen, men skönt då jag var hemma igen.
så nu har jag nyss duschat och ska slänga mig framför tvn,
innan det blir sängen tidigt ikväll igen.
lika bra när jag ändå inte ska vara med tom,
eftersom han är ute och campar med grabbarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0