5 juli .

med en halvvägs nystädat rum,
vilket får räcka för idag, så sitter jag här på toppenhumör!
mår till och med mycket bättre idag,
vilket inte gör det hela sämre :)
eftersom jag knappt orkade förflytta mig mellan sängen och soffan igår, så är det ett under att jag mår så bra som jag gör idag! :)
nu har jag nyss duschat och ska snart packa ihop kläder tills imorn,
för att sedan bege mig till torpshammar för fotboll :)
och sen sova hos tom, even better!
idag har jag jobbat första dagen på ålsta,
japp jag vet, då alla andra slutar då börjar jag,
men man ska inte vara som alla andra har jag hört ! :D
i alla fall så gick det finfint, 
och en snygg bränna av linnet och bhbanden, det fick man på köpet :)
tror jag kommer trivas som fisken i vattnet! :)
men nu måste jag lägga på ett kol,
eftersom matchen börjar om tio minuter, och jag ska åka moped och jag ska väcka tom och få med mig honom :)


It's amazing how you can speak right to my heart,
Without saying a word you can light up the dark.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0