20 juli .

åtta dagar till, det är vad jag har kvar på ålsta.
längtar till mitt nästa jobb nu ! :)
mest för att då får jag sova längre på morgonen,
slippa ha träningsvärk i armen efter trimningen,
för japp det har jag, haha. så otränad är jag!
idag gick dagen fort för stig fixade ju radiohörlurar åt oss,
inte helt fel den där killen :D
tog cykeln hem och började ösa ur kläder ur johannas garderob,
eftersom jag tänker ta hennes rum när hon kommer hem från turkiet och då ska ta och flytta till jonathan :)
och den människan hade kläder vill jag lova!
så nu är det saker överallt, men ska nog bli bra till slut! :)

har nyss kommit hem från första fotbollsträningen efter uppehållet,
rolig träning och skönt nu såhär efteråt :),
trots de att bea inte var där som hon sagt :(
men jag älskar henne i alla fall :D
nu återstår duschen och sedan kommer tom och sover här,
så jag slipper sova ensam ännu en natt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0