18 juli .

sitter mitt i röran på mitt rum,
och resten av övervåningen också för den delen!
men orkar inte ta tag i det just nu,
har jag haft det såhär så pass länge, varför inte ett tag till? ;)
i alla fall har jag haft en bra helg :)
ifredags fick vi sluta tolv på jobbet, glada tjejor!
så tog cykeln till toms mamma för att träffa tom en snabbis,
innan det bar av hemmåt för att packa och sedan åka till säter,
riktigt mysigt ställe! :)
vilket tog sin lilla tid med epa, tur att jag gillar att umgås med tom :D
väl där åt vi, gick en sväg på haverö stömmar,
myste på resten av kvällen för att sedan lägga oss i militärtältet :)
som vi lämnade vid halv åtta på morgonen då det var way to hot!
la oss i stugan istället :) klev upp och åt frukost,
för att sedan åka och bada och spela vollyboll :)
var upp till hembygdsgården en sväng innan middagen,
var meningen att vi skulle vara kvar tills idag,
men när det började regna och tom ville hem så for vi hemöver,
var in till anton en snabbis på hemvägen,
och jag kan väl säga att jag varit på roligare fester :)
skjutsade hem ludde innan vi for hem hit till oss och sov :)

idag har jag varit trött och sur hela dagen,
varit less på allt, tur att jag har tom! :)
men i alla fall så satt jag och kollade på kort från nian,
och insåg hur mycket jag förändrats det senaste året,
både bra och dåligt ! 
aja, kollade på kort från balen,
och kom på att jag skulle prova klänningen.
den som jag har varit lite för tjock för det senaste halvåret,
fick kämpa för att få upp dragkedjan förut,
och till min förvåning så gick det lätt som en plätt denna gång!
alltså lönar sig mitt nyttiga liv :)
blev genaste mycket gladare så provade avslutningsklänningen också,
men riktigt så smal var jag inte, haha.
men sist höll jag på att hä sönder dragkedjan när den skulle på,
och nu fick jag upp den utan större problem,
men den satt dock inte lika fint som ifjol.
nu väntar jag på att vi ska äta grillat och så ska jag umgås lite med my family, vilket inte händer allt för ofta nuförtiden.
senare ska jag ta mig en springtur innan det blir sängen för min del.
för imorgon väntar jobb igen, hälften kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0