15 juli .

började dagen med att jag segade på,
så blev ingen frukost och kom försent till jobbet.
men väl där gick det bättre, fick göra lite roligare saker today.
slutade någon gång tjugo i ett då tom kom och hämtade mig,
så åkte vi till rombäck i väntan på att min skjuts skulle komma så jag tog mig till nordanede och bada.
kom till nodanede där vi bada och solade :)
failade även med mitt nyttiga liv eftersom jag åt en glass, inte bra!
men det var en engångsgrej, så nu är jag nyttig igen :D
övningskörde en bit på vägen hem, vilket gick fin fint.
det tar sig, kanske även jag kan lära mig köra bil :D
hoppade av på ålsta och tog cykeln hem,
lagade mat och solade lite innan det blev för kallt.
nu har jag nyss kommit hem från en springtur, inte fel :)
och pratat med johanna i turkland :D
nu ska jag snart gå och duscha och sedan lägga mig framför en film,
sen måste jag gå och lägga mig tidigt,
så kommer tom och kryper ner senare, myys :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0