13 juli .


har precis kollat på kort efter helgen som var,
en kanonhelg rätt igenom ! :)
i fredags var det så fint väder så fick sluta tidigt på jobbet,
för vi skulle hinna med att bada, vilket inte jag säger emot :)
åkte och badade, var ute och sprang för att sedan åka upp till ånge till stugan med tom och bada i spegeldammarna med johanna och jonathan, hur mysigt som helst! :)
följde med dom hem och såg på film och tjockade oss,
för att avsluta kvällen med en promenad hem till stugan :)
klev upp tidigt på lördagen och åkte bort till johanna,
där vi åt frukost tillsammans med dom.
åkte hem och duschade innan jag begav mig till bea,
där vi fixade inför grillningen som blev lyckad även utan grillat kött ;)
sedan åkte vi ner till gatufesten där jag hade riktigt roligt!
tog bussen hem för att ta sista biten med cykel,
om inte mina fötter hade dödat mig,
så hade det varit riktigt mysigt att cykla medans solen gick upp :)
söndagen blev en slappisdag med middag med släkten,
och sedan fotbollsvm på kvällen :)

idag så var jag helt död när klockan ringde,
förstog inte ens att det var mitt alarm eftersom jag bytt mobil.
det första jag hörde när jag till slut fick av alarmet var regnet som öste ner utanför. vilket gjorde att tom var snäll och skjutsade mig till jobbet ännu en dag, går inte bra med mina cyklingsplaner inte!
väl på jobbet så jobbade vi in lunchen så vi fick sluta tidigare,
då matilda, mamma och jag åkte direkt till stan för att handla.
dock handlade jag inte något speciellt,
men lämnade i alla fall in min telefon.
kom hem för drygt en timme sedan,
så har hunnit med en springtur och nu sitter jag här och väntar på tom och tindra, så ska vi åka och bada :)

nya tag, nyttigare liv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0