29 januari .


idag är jag hemma med huvudvärk för andra dagen,
är inte sjuk annars, bara en massa huvudvärk.
men som farfar brukade säga, det är ett bevis på att man har någonting ;)
man får se det från den ljusa sidan !
i alla fall så har jag insett att det inte finns någonting alls att se på tvn,
och trots detta så är det de ända jag gjort nu i två dagar.
eller jag har faktiskt gjort klart ped.ledarskaps uppgiften också :)
aja, ikväll så kommer mamma hem från umeå igen,
och jag har faktiskt saknat henne mer än vad jag brukar den här gången,
så det ska bli roligt att träffa henne igen :)
jag och pappa ska göra middag tills hon kommer hem,
och sen blir jag hemma hela kvällen med familjen :)
orkar inte göra något och tom har träning och sen skulle han upp tidigt imorgon,
så sover ensam inatt med, men desto mysigare då jag får sällskap igen :)
och i morgon håller jag tummarna för att jag är frisk och att det inte är så himla kallt, för i så fall så åker vi upp till hassela över dagen,
är så jäkla sugen på att åka skidor kan jag lova ! :D
synd bara att johanna har skidskola för hade velat haft med henne,
men vintern är ju inte slut än så vi hinner nog :)
hoppas även på att kunna färga håret i helgen,
har bestämt mig för att göra ljusa slingor efter många om och men,
men är jätterädd för att de ska bli sådär gula och fula,
så jag får hålla tummarna på att det blir bra ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0