7 januari .


Idag har jag inte gjort mycket alls, egentligen ingenting faktiskt.
gjorde ett försök att städa, men plockade bara ihop lite,
och bäddade rent i sängen, sen blev det inge mer av det.
men nu ska jag snart äta middag, som består av spagetti med ketchup :)
sedan ska jag ta och bege mig till rombäck till Tom en sväng först,
och sedan vidare till Bea där jag spenderar kvällen och natten med henne :D
var länge sedan jag var med henne en helkväll nu,
alldeles för länge ! så ska blir riktigt roligt :))
och så håller jag tummarna för att det ska bli varmare i morgon,
för i så fall ska vi tjejer till nordanede och bada tunna och mysa ! :)


jag vet att jag dragit mig undan,
fråga mig inte varför, kanske för att det varit den lättaste vägen.
för att jag bara ställer till det hela tiden.
men jag ska försöka mera, det lovar jag dig mamma .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0