14 januari .


imorse var jag faktiskt riktigt pigg när klockan ringde,
så istället för att snooza en massa klev jag upp direkt,
vilket gjorde att jag blev klar långt innan jag behövde.
så jag tog och stoppade in en tvättmaskin och så innan jag begav mig till bussen.
hade först svenska då vi fick veta vilka nior som kommer imorgon,
och tadadadaa... Johan Granskog kommer, japp han och ingen fler, haha.
men desto fler kommer på tisdag från minerva :)
så vi planerade klart och gick sedan ner på konsum,
där vi köpte fika som vi ska bjuda på :)
sedan hade vi idrott, var inte alls sugen.
jag frös, hade skavsår och ont i huvudet,
men snart så hade jag glömt skavsåren och allt annat,
och vips så var lektionen slut. det går fort när man har roligt! :)
sen var det lunch och efter det historia, då vi spelade kort medans hon pratade,
så ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om vad uppgiften som vi fick handlar om, men det löser sig nog det med :)
fick sluta tidigare, så efter lite om och men så hämta micken mig i ljunga :)
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ingen träning och ingenting som måste göras.
så jag hoppas på att tom kommer hit sedan :D


med en mening fick du mig att tänka tillbaka,
tillbaka på allt dåligt, allt som en gång var en stor del i mitt liv.
en del som jag inte är stolt över,
något som jag alltid kommer att få leva med.
men nu är det sista gången, och det är mest tack vare dig .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0