4 januari .


i morse ringde walle och väckte mig vid elva,
men jag somnade om igen. dock bara en liten stund.
för att sedan försöka få liv i tom i sisodär en timme innan jag lyckades.
vilket jag senare fick dåligt samvete att jag gjort,
eftersom jag tydligen hållt honom vaken större delen av natten,
och det på grund av mardrömmarna, jag fattar inte,
samma dröm, om och om igen, hela tiden. usch !
när jag kom hem så satte jag mig med uppgifterna, gah.
som jag hållit på med större delen av dagen!
men jag har bara mig själv att skylla att jag dragit på dem,
och nu måste de in innan jag börjar skolan igen.
men jag tog en paus förut och bakade en cheesecake tills i morgon,
höll på att mörda mammas matberedare där ett tag,
men den överlevde som tur var, så nu hoppas jag på att kakan blev god ! :)
ikväll sover jag hemma, ensam. inte ofta jag gör det nuförtiden,
men då får tom sova inatt i alla fall :)


jag ska visa dig, jag klarar av det här.
du gör det så enkelt som möjligt för dig,
medans du gör det så svårt som möjligt för mig.
skratta bäst som skrattar sist !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0