31 januari .


ingenting blev riktigt som planerat i helgen,
inget hassela, ingen värme och inte en allt för lyckad hårfärg.
i går så vaknade jag halv nio och kunde inte somna om,
så det var lika bra att kliva upp på en gång,
åt frukost och till slut gick jag och duschade och gjorde mig iordning,
så åkte vi till ånge till johanna och jonathan,
eftersom han fyllde år i veckan så var vi och grattade honom :)
åkte hem och väntade mest på att tiden skulle gå,
innan tom och martin kom och hämtade upp mig :)
vi tittade på film och så, innan tom kom på att han skulle elda i köket,
så han var ut och hämtade ved, dock även lika mycket snö ;)
vilket resulterade i att jag helt klart vann vårat snöbollskrig i köket ! :D
resten av kvällen spenderades framför tv'n.

imorse hann vi bara kliva upp och äta frukost innan mamma kom,
så skjutsade vi tom till hans match och vi åkte ner på isen,
där jag övningskörde lite, gick rätt bra faktiskt :)
kom hem och så färgade johanna håret på mig,
och resultatet blev väl sisodär "/
men får se om det blir bättre, annars får jag göra om det.
ikväll så blir det fotbollsträning, känner mig inte så pepp,
men det brukar ändras när man väl är där så jag hoppas på det :)

nu tänker jag inte ge mig,
den här gången ska jag lyckas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0