23 januari .


i morse vaknade jag efter ännu en jobbig natt med mardrömmar,
det här blir bara värre och värre !
snart har det gått så långt att jag gruvar mig för att somna.
men men, som sagt vaknade jag och kunde inte somna om,
något som min kille inte hade allt för stora beskymmer med,
försökte få liv i honom men gav snart upp.
så jag klev upp och satte mig och tittade på one three hill,
innan jag bestämde att han faktiskt skulle ta och kliva upp :)
så väckte honom och plötsligt kommer matilda inrusande,
bara för att säga att hon skulle på getberget.
vi kom till slut upp ur sängen och gick ner och åt frukost och så,
innan martin kom och hämtade tom som skulle på innebandymatch :)
sedan har jag inte gjort någonting alls mer än att duscha och så.
men ska snart gå och hjälpa mamma med maten.
och ikväll åker jag till tom och myser en massa med honom :))
sedan i morgon blir det plugg och efter det fotbollsträning :)

man kan om man vill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0