13 januari .


ja nu är det som vanligt igen, både skolan och fotbollen har börjat igen :)
inte helt fel, alltså fotbollen !
skolan därimot började vi lite lungt sådär igår morse med att göra engelskaprov, gramatikprov. och ja det gick ju som det gick.
man kunde ha 85 rätt, och jag hade hela 39, bra gjort !
sen så hade vi bara matte och samhälle,
då jag blev riktigt rädd ett tag där när jag blev erbjuden skjuts, haha.
men morfar räddaren i nöden, han vet i vilka tillfällen man ska skicka sms han :D
idag började dagen bättre, första lektionen var naturkunskap,
och det som var bra med det var att det var sista lektionen i naturkunskap A :)
sen hade vi hål till svenskan då vi planerade inför fredagen,
då niorna från fränsta kommer och tittar på programet.
sedan tyska och ledarskap som inte var några höjdare men men.
slutade vi tre så åkte hem och lagade skinksås och spagetti till pappa och mig :)
och nu väntar jag mest på att jag ska börja byta om och så inför kvällens träning,
som jag faktiskt är peppad för trots att jag var totalt slut i söndags,
tvingade mig till träningen i måndags och har träningsverk sedan igår.
men det känns faktiskt bra, känns att jag gjort något! 


" du skulle ha sänkt henne älskling ! "
  jag älskar dig ! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0