1 januari .


Gott nytt år !
Hade en riktigt rolig kväll igår faktiskt :)
började med att vi åt tacos här hemma hos oss,
och sedan bar det av till klöstret, till micken och henrik,
där i alla fall jag hade som sagt riktigt kul ! :)
i morse så vaknade jag inte allt för utvilad efter natten,
eftersom tom har väckt mig minst tio gånger för att jag låg och skrek på grund utav mardrömmarna !
och inte blev jag gladare när jag tittade mig i spegel,
och konstaterade att jag hade blåöga sedan igår!
det var såhär, att vi satt kanske tio pers i henkes säng,
då jonathan kommer och kittlar johanna som sitter brevid mig,
och då knäar hon mig i ögat, haha duktig tjej!
men trots att jag är trött idag och har blåöga idag så är jag på bra humör! :)
mamma och pappa åkte till hassela förut och johanna till ånge,
så nu sitter jag här själv och väntar på mina vänner,
som ska komma och se på film med mig ikväll, vilket inte är helt fel :)


var glad för det du har .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0