8 februari .


nu var det ett tag sedan jag skrev,
men förra veckan hade jag bara inte tid för datorn.
massvis med skolgrejer och totalt slut på orken.
men när skolan var avklarade i fredags så blev det bättre,
kom hem och va med tom en stund innan ja åkte till callans,
vilket var mindre roligt, men vi var ju inte där så länge utan jag och johanna åkte hem hit där tom var och duschade och packade de sista innan vi åkte vidare till hassela :)

i lördags så åkte vi skidor :D:D
jag kan lova att jag längtat efter de !
så jag tänkte minsann åka till de stängde hade jag bestämt,
men efter att jag frysit i över två timmar fick jag ge upp.
så då blev det after ski istället med mycket folk :)
åkte skidor hem och åt middag med familjen och så.
var faktiskt riktigt roligt att spendera hela dagen med min familj :)
men efter att jag och johanna sett på melodifestivalen så fick jag ångest,
de flesta här hemma var på fest så vi gjorde oss iordning och begav oss upp på hotellet. där det inte riktigt blev som vi tänkt oss, typ inge folk och mest gamlingar. så det blev en promenad hemåt efter ett litet snack med rasmus,
väl hemma såg vi på sunes jul. japp så gick det med vårat festande i helgen!

i söndags så vaknade jag av att jag höll på dö av värme,
hade huvudvärk och det känndes som om kroppen hade blivit överkörd av en pistmaskin ! men klev upp och åt frukost då det började regna :o
så då tappade jag all lust för skidåkningen.
jag och johanna packade istället ihop och åkte hemåt.
efter att vi nästan krockat men klarade oss genom att köra fast mitt i skogen,
var vi hemma drygt en timme senare.
jag hoppade in i duschen och sedan blev det sängen för min del.
sov i två och en halv timme då tom kom och väckte mig.
då upptäckte jag att det var strålande sol ute och jag ångrade att jag åkt hem.
men hade ingen ork alls och huvudet höll på att sprängas.
så efter att jag tvingat i mig lite flingor, mest för att få tyst på tom och johanna så bäddade jag ner mig i soffan framför en film med tom :)
mamma och pappa kom hem och jag försökte tvinga i mig lite mat,
medans alla var emot mig eftersom jag ville träna,
men jag var den som fick vika mig och stanna hemma.
och om jag ska vara ärlig var det antagligen det bästa också.
så blev mys med Tom hela kvällen vilket inte var helt fel kan jag lova :)

idag har jag varit trött men sådär trött så man har massvis med energi !
så skolan har bara flygit iväg och dagen blev inte sämre när jag fick tillbaka mitt matteprov :D  slutade vid tre och när jag kom hem hade jag fortfarande massa energi, så jag stack ut och sprang innan maten :)
nu ska jag läsa engelskan tills imorgon och sedan sätta mig framför tv'n kanske :)



se det från den ljusa sídan ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0