24 februari .


den här veckan har hittills inte varit allt för ansträngande.
började i måndags då karin var sjuk så vi slutade två :)
sedan igår var hela sp1 plus lite annat folk till stan,
för att kolla på UF-mässan i nordikhallen.
efter lite funderade med buss och en och annan ihjälfryst tå,
så var vi framme. vi stannade där endast i en och en halv timma,
innan vi åkte in till stan och åt på donken tjocka som vi är,
och kollade på kläder resten av dan :)
åkte hem med halvfem tåget med tom och lite andra bra människor :))
och jag kan lova att Ida fick oss alla att skratta,
när hon förklarade varför hon åkte på SUM :D
hoppade av i torpshammar där vi liftade med Martin ner till konsum,
och där inhandlade jag och johanna oss en varsin risifrutti,
för att sedan gå ner till hallen och träna fys,
vilket behövdes efter den där dagen !
duschade där med anngelica och hon skrattade åt mitt schampo som liknade slaim (stavning) och mitt balsam som var mer som slush eftersom dom frysit ;)
sedan åkte jag hem till tom och myste med honom hela kvällen :))

idag så hade vi först matte, tråkigt utan jesper !
och sen hade vi företagsekonomi, då jag hade sång ungefär halva tiden,
och så fick vi sluta tidigare för vi skulle hinna äta innan vi hade dans.
så det var inte allt för jobbigt.
från halv ett till tre hade vi dans, hade inga förväntningar alls,
vilket var bra för då blev det lite roligare än jag trodde.
nu ska jag snart åka på träning i fränsta, fotboll :D
sedan åker jag till Tom och sover där, inte helt fel ska ni veta !



I always said that I would make mistakes
I'm only human, and that's my saving grace .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0