17 februari .


i morse så var min första tanken när jag slog upp ögonen,
att jag stannar hemma idag !
eftersom jag hade ont i huvudet och halsen,
men så kom jag på att det är träning ikväll,
vilket gjorde att jag försökte förtränga detta och åkte på skolan ändå.
väl där gick det hyfsat fram till lunch då huvudet höll på explodera,
så jag bestämde mig att åka hem istället,
eftersom pappa sa att om det hade gått över tills ikväll,
så skulle jag få träna ändå :)
kom hem vid två då jag gick raka vägen till sängen,
där jag somnade och sen har jag kollat på oc.
och lite bättre är det nog i huvudet, så det blir träning ikväll :D

i morgon så börjar jag mitt nya liv på riktigt !
jag och tom har slagit vad om att fram till sportlovet,
så ska vi inte äta kakor, godis eller chips eller nått.
och ja det är bara två och en halv vecka dit,
men det är alltid en början eller hur? :)



A flash of light then the moment is gone,
as I look back trying to figure out why it went so wrong .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0