13 februari .


skolan igår gick segt liksom hela veckan har gjort,
så det var verkligen välbehövligt med helg!
efter att jag på lunchen var någon millimeter från att sticka gaffeln i mattantens huvud, och nej fråga inte vad som hände :p så höll jag på att bokstavligen springa över engelskaläraren på väg in på biblioteket, duktigt rebecka!
jag och jeppe tillbringade lunchen med att läsa en massa tjejtidningar,
väldigt spännade må jag säga!
sedan hade vi bara matte kvar innan helgen,
och eftersom jag och jeppe var ett riktigt bra team blev vi klar tidigt,
så jag hann ta en tidigare buss hem.
när jag kom hem slängde jag på mig träningskläderna,
och stack ut och sprang i det fina vädret :)
var riktigt jobbigt men ändå riktigt skönt!
när jag kom tillbaka hann jag mest bara duscha innan tom kom,
fast han var bara hit en snabbis eftersom han skulle hämta skotern.
men han kom tillbaka lagomt till lets dance, så hade vi fredagsmys :)

i morse vaknade jag först vid åtta och var superpigg,
men lyckades somna om till niotiden i alla fall.
både jag och tom klev upp då, vilket förvånade dom flesta här hemma ;)
vi åt frukost och spelade kort med matilda,
innan vi såg klart filmen från igår och myste tills han åkte hem.
sedan idag så har jag inte gjort så mycket alls,
suttit ute i solen och kollat i någon tidning och så bara,
fick verkligen vårkänslor när det är så här fint väder!

ikväll så åker jag till bea och ser på melodifestivalen,
och har våran sista tjockiskväll :)
sedan så kommer tom hit och sover här :)
låter som en bra plan för min kväll tycker jag !


Kommentarer
Postat av: hannah

jag älskar dej också beccis :D<3

2010-02-14 @ 00:27:09
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0