11 februari .


igår åkte jag som sagt på fotbollsträning, tummen upp!
och sen åkte jag hem till tom, ännu mera tummen upp!
tom hade inte hunnit komma hem ännu,
och martin försökte få mig att äta så mycket som möjligt,
alldeles som om det skulle behövas :o
myste med tom hela kvällen vilket behövdes,
eftersom jag totalt deppade ihop ett tag,
men eftersom han är bäst så fick han mig att må bättre,
precis som han alltid får mig att göra :)

imorse vaknade jag med samma känsla som jag hade igår,
en känsla av att jag har misslyckats och att jag kommer fortsätta med det.
det är en känsla som jag inte kan skaka av mig.
i alla fall när jag kom hem så tog jag på mig träningskläderna,
och cyklade en sväng på motionscykeln,
sedan har jag börjat städa uppe, för nu är jag less på röran!

men en sak som är posetiv är att det snart är helg,
och då ska jag vara med bea :D
självklart ska vi göra det som vi är allra bäst på ! ♥



Kommentarer
Postat av: emmaa

vännen du är verkligen den finaste och bästaste!

jag älskar dej.

2010-02-13 @ 00:31:14
URL: http://emmam94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0