Light up your face with gladness, Hide every trace of sadness .


nöjd och glag tjej, tjohej !
igår så var vi först till nedansjö för att fira Ann som fyllt 30,
så vid halv nio så brassade vi iväg hemåt och bytte bil,
sedan fortsatte jag och johanna till klöstret och hämtade upp folk,
och jag hoppade av hos bea så bar det av till ånge :)
var först hos jonathan och sen började vi gå in till ånge,
där vi spenderade resten av kvällen på mittis :)
vid två så kom henke och hämtade oss,
vilket var rätt skönt för vid de laget var mina fötter döda !
den här kvällen var lätt värt allt strul vi hade innan vi kom iväg :)

idag så ska jag plugga inför tyskaprovet i morgon,
och ikväll blir det träning, efterlängtat må jag säga!
sen är det bara en vecka kvar och sedan sportlov ! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0