26 februari .


imorse var den första morgonen på länge som jag vaknade utvilad,
tack vare att vi varit lediga idag så jag fick sova ut.
eller jag sov väl till halv tio så sova ut och sova ut vet jag väl inte,
men pigg var jag i alla fall när jag vaknade.
så klev upp och gjorde mig frukost och sedan började jag med läxorna.
gjorde först klart samhällen, sedan fortsatte jag med tyskan,
satt hela tre timmar med det, de ni ;)
fast det var välbehövt eftersom vi har prov på måndag.
sen har jag inte gjort så mycket alls,
mer än att fundera på vad jag ska göra hela helgen.
hjälpte mamma med maten också,
så nu har vi nästan nyss ätit och jag är helt slut,
all energi som jag hade i morse är som bortblåst !
men jag ska nog ta en power nap så är man fit for fight igen :D
sedan återstår att se vad kvällen har att erbjuda :)


man kan inte bara gå och vänta,
och tro att allting ska förändras.
nä, vill du ha en förändring så ta tag i det,
för det är precis vad jag tänker göra ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0