19 februari .


nu sitter jag här för mig själv och tårarna rinner,
och nej jag är inte ett dugg ledsen,
utan det är för att jag är förskyld som tårarna bara rinner.
jag kände mig piggare i onsdags så jag åkte på träningen,
vilket kanske inte var det bästa eftersom jag blev sjuk på riktigt efter det.
så igår när klockan ringde kvart i sex,
så var det ett lätt beslut att stanna hemma.
även tom var sjuk igår eller ja hemma iaf så jag fick sällskap :)
vi åt frukost och spelade kort och myste framför tv'n innan jag åkte hem.
sedan tillbringade jag hela dagen i soffan, och då menar jag hela dagen !
så blir inte förvånad om jag börjar få liggsår snart :o
i alla fall kom tom hit senare och sov här,

jag hade redan bestämt att jag skulle vara hemma idag,
men det var meningen att tom skulle gå på skolan,
så tio i åtta kommer mamma inrusande och väcker oss väldigt smidigt,
och frågar när tom ska iväg.
men han stannade hemma idag han med.
jag kunde inte somna om så jag klev upp och tittade på en film,
innan jag gick upp och skulle väcka tom,
men somnade om själv istället så han fick väcka mig,
när jag började drömma mardrömmar.
så idag vi har spelat chicago både en och två gånger,
och så har vi lagat pannkakor och tittat på os :)

ikväll så blir jag bara hemma med familjen,
känns inte så ovanligt längre.
för jag har blivit lite av en toffel på sistonde :o
men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig,
så när jag blir frisk så blir det andra bullar ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0