10 februari .


idag har varit en helt okej dag faktiskt.
trots att mina och jeppes planer inte blev av,
men nästa vecka då smäller det ! :D
i alla fall så har jag kommit fram till att jag äter för mycket,
de jag äter skulle typ halva länet kunna överleva på :o
och idag har jag ätit extra mycket och extra onyttigt,
för vi fick fika idag på tyskan och sen har jag nyss pulat i mig en massa pepparkakor, inte bra inte bra.
men har i alla fall tränat bra den här veckan,
eller det har ju inte gått så långt men hittills har jag tränat bra,
och jag har bra planer för resten av veckan :)
så ikväll är det fotbollsträning som gäller! :D


jag anklagar dig inte för någonting,
och jag visste inte att du har mått så dåligt över detta.
jag önskar att du kunde förstå att jag aldrig har tänkt på det så,
och sluta klandra dig själv.
för jag vill inget hellre än att du ska må bra, för jag älskar dig . ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0