6 december .

idag är jag på ovanligt bra humör, varför vet jag inte,
kanske för att jag har världens bästa kille,
det snart är jul, bara några ynka skoldagar till,
att jag förhoppningsvis aldrig mer gör ett engelskaprov,
jag åker snart till frankrike, eller något annat,
på bra humör det är jag i alla fall ! :)
har nyss kollat i katalogen som damp ner i våran brevlåda idag, proppad med underbara resor till varma ställen! ska skaffa mig ett bra jobb i sommar, så tänker jag ta med mig min pojkvän och åka till ett varmt land till hösten!
låter helt kanon i mina öron i alla fall :D
ikväll så blir jag hemma, ska göra lite tyska och matte,
och senare kommer Tom hit och myser, inte helt fel! :)



And under water now i can breath
It never felt so good
Cause i can feel it coming over me
I wouldn’t stop it if i could
When love takes over .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0