20 december .

Äntligen hemma!
ni ska bara veta hur otroligt skönt det är.
även fast det har varit en riktigt rolig resa,
med en massa skoj! för kul det har vi haft :D
stockholm var kanoners, strasbourg var väl lite sisodär,
eller ja tycker man om att duscha trångt, sova svalt , man kan också säga iskallt, bo i en mindre fräsch lukt som sedan sätter sig i kläderna, även dom som låg kvar i resväskan oanvända ;) och att ha problem med att få tag i mat, då rekomenderar jag starkt hotell Mister Bed !
okej nu lät jag negativ, men fräscht kan jag inte säga att det var.
besöken på bland annat SR, stadteatern, eu-parlamentet och shoppingen i strasbourg var faktiskt över mina förväntningar!
ångrar inte att jag åkte, men borta bra men hemma bäst!

idag har jag packat upp, städat lite,
och slagit in julklapparna, blev riktigt nöjd :)
nu fattas bara några små inköp sen kan julafton komma!
snart så ska jag åka mot rombäck till Tom :)


jag kan inte ändra på det som har hänt,
men från och med nu ska det bli en förbättring,
jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0