9 augusti .

i fredags när jag kom hem från jobbet duschade jag,
packade det sista innan martin och erica kom,
så åkte vi mot rättvik :)
vi kom dit rätt sent, så mötte jeppe och tom ute,
jag och erica följde med dom och kollade på bilar :),
innan vi började gå hemåt till husvagnen,
tog säkert minst en och en halv timme innan vi var framme,
men hann med mycket på vägen, haha :)
kom hem och bäddade och åt korvbrödsmackor innan vi myste ner oss för att sova :)
vaknade på morgonen av ljudet från gokarten.
tills slut klev vi upp och åt frukost, tog en powernap, duschade och skulle sedan gå ner till travbanan för att se nån bilgrejs,
vi fick inte med oss tom som fortfarande låg kvar i sängen.
så jag, jeppe och erica började gå, och gick det gjorde vi! haha
missade alltihopa eftersom vi fick gå en liten omväg ;)
träffade martin och sedan tom så gick vi och åt,
och gick tillbaka till hsvagnen, killarna körde gokart,
vilket jag och erica hoppade över denna gång ;)
gjorde oss iordning och åkte ner till centrum och kollade på bilar :)
igår så gjorde vi inte så mycket,
sov, packade ihop, åt glass och for sedan hemåt igen.
åkte med tom från ånge, var in och bytte grejor hemma och följde sedan med hem till rombäck :)

i morse då klockan ringde så öste regnet ner, toppen!
så nu sitter jag här i kiosken utan att det har kommit en människa,
som det antagligen inte kommer göra heller.
dessutom ska det fortsätta vara sånt här strålande väder i veckan, kul!
men men, är bara den här veckan kvar nu :)


Kommentarer
Postat av: Snigel

Skulle nog bli fint ons-tors somd et lät :)

2010-08-09 @ 20:16:28
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0