4 augusti .

Jag har nog det slappaste sommarjobbet någonsin,
och hur skönt som helst då det är finväder,
vilket gör att jag får betalt för att sola och bada, inte helt fel! :)
men det är desto tråkigare idag när det regnar.
det enda sällskapet jag har är getingen som sitter i fönstret !
har inte varit en själ här på hela dagen,
och har inte så stora förhoppningar på att det kommer någon heller.
men men, vad gör man inte för pengar? ;)
så ska väl sitta här till klockan fem,
och sedan åka hem och grilla, då johanna och jonathan kommer på besök :)
sen är det bara två dagar kvar innan helgen,
då jag förhoppningsvis följer med erica och martin till rättvik till tom :D
beror på om dom har tid att vänta tills jag har slutat jobba :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0