5 augusti .

pappa kom och hämtade mig på jobbet igår,
då det fortfarande inte hade varit en människa där på hela dagen,
kändes ju väldigt nödvändigt att jag varit där!
åkte hem och åt grillat och slappade resten av kvällen.
gick och la mig tidigt eftersom min mage tog död på mig,
så började knapra piller igen mot magkatarr och la mig,
men vaknade imorse fortfarande lika ont i magen,
eftersom det tar tre dagar innan medicinen ger resultat.
men det hinner alltså gå över tills i helgen då det bär av till rättvik :)
när jag klev upp så var det mulet och dimma,
så trodde att det skulle bli en lika rolig dag som igår,
men nu börjar det bli riktigt fint,
så kanske finns hopp om att bli lite brunare idag ändå :)
ska packa ner fotbollssakerna nu strax,
innan jag åker upp och jobbar 12-16.30 och sedan åker direkt på matchen :)
johan lovad att hjälpa mig sista halvtimmen,
så jag ska hinna ner till samlingen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0